انتظار شیرین

همیشه اتفاقهای مهم زندگیم چه خوب و چه بد، غیر منتظره بودن  و یه جوری شوکه میشم و تا چند روزی گیجم و هنگ میکنم

قاصدک اینروزها واسم یه خبر خوب آورده که هرچند بازم غیر منتظره بوده اما برای دیدنش باید 9 ماه انتظار بکشم انتظاری شیرین اما حوصله میخواد خیلی زیاد به اندازه 270 روز!

نظرات 9 + ارسال نظر
توت فرنگی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.tf.blogsky.com

سلام خانوم
خوبی؟
فک کنم کوچولو تو راه داری درسته؟
پست قبلیتم خوندم حتما حکمتی داشته مریضی آقا امید
راستی پیش منم بیا
خوش می گذره اگه با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن باشه؟
منتظرتم...

سلام مرسی
درست حدس زدی

مهرشین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://mehrshin1357.persianblog.ir/

سلام,ممنون از نصیحتت عزیزم,ولی قضیه من و آدم مال 7 سال قبله

سلام خوب شد واااای خیالم راحت شد

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام مامان بزرگ...
(قباحت داره سر پیری!!!!)(شوخی)
وای که چقد خوشحال شدم،نمیدونی چه حالی میده آدم یه عموی مجانی گیرش بیاد!(یا شایدم عمه!)(شکلک با ذوق و شوق فراوان)...که فکر کنم معادلش اینه! :
واقعا از ته دل بهتون تبریک میگم،باور کن اگه بهم میگفتن توی بانک یه ماشین برنده شدی اینقد خوشحال نمیشدم!(دلیل هم داره که اگه خواستین خصوصی میگم)...
خب حالا شماره این امیدخان آب زیر کاه رو بده میخوام ازش شیرنی بگیرم!راستی حالش بهتره؟ بایدم بهتر بشه،داره پدر میشه به سلامتی...
نگران نباش،اونقد زود میگذره که تا چشم رو هم بذاری تموم میشه(خودم تجربه نکردم! اما این خاصیت زندگیه)...
حالا به سلامتی پسره یا دختر؟کاشکی دختر باشه، موافقی؟ من که دختر دوس دارم...
از امروز باید کلی مواظب خودت باشی و تا میتونی هم به وضع تغذیه خودت برسی،سعی کن زیاد به خودت فشار نیاری و کمتر کار کنی...
من امروز یه نوه خوشحالم(شکلک یه نوه خوشحال!)(راستی چه شکلیه؟؟؟)...
مواظب خودت باش...
black13

همچین هم مجانی مجانی نیست صبر کن نی نی دنیا بیاد باید ما رو دعوتکنی خونتون و یه مدت عمو یا عمه داری کنی!
هنوز معلوم نیست که پسر جان تو که دقیقن مثل امید خیلی عجولی
چشم چشم حتما
اگه شبیه مامانش باشه که خیلی خوشکل میشه!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم چی میخوام،اما دیگه مهم نیست،تحرک قدغن!باید مواظب عمو(عمه) باشی...!
Black13

چشم پسر جان اینروزها همه به من همین رو میگن شما چطور؟!!!!

نگاره ! دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://heragen.blogsky.com

ای جونم بچه مبارکه عزیزم...وای انفدر خوشحال شدم که نگو...

وای که من لی ذوق کردم با این شکلکت!

sami دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://rohana.blogfa.com

سلام . وبلاگتون رو خوندم . من وبلاگ های عامیانه رو خیلی دوست دارم . با اجازتون وبلاگتون رو گذاشتم تو پیوندام .
راستی بهتون تبریک می گم به خاطر وجود نی نی جون .
براتون دعا می کنم کنار هم خوش و سلامت باشین .
اگه دوست داشتین وبلاگم رو بخونید ، البته اگه دوست داشتین .
سپاسگزارم.

مرسی عزیزم از دعاتون
حتما بهت سر میزنم

مهرشین دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://mehrshin1357.persianblog.ir/

وااااااااااااااااااااااای ,مامان شدی,مبارکههههههههههه

مرسییییییییییییییییییییییییییییی

روشنا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://tanhaeyeroshana.blogfa.com

آخه نی نی داری ؟مبارکهدوسش داری؟

آره عزیزم
بیا جلو دم گوشت بگم از باباش بیشتر دوستش دارم این فسقلی رو هنوز ندیده!

مثل هیچکس سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://arameshekhiali.blogfa.com/

سلام عزیزم.
تبریک میگم.
خیلی خوشحال شدم.
از خوشحالی زیاد خودم متعجم!
امید که بارداری خوبی داشته باشی.
بچه ات صحیح و سالم به دنیا بیاد.
و همیشه سالم باشه .
امید که سایه پدر و مادر همیشه بالای سرش باشه.
تبریک میگم. تبریک . تبریک.
ان شاالله همیشه خوش خبر باشی.

سلام خانمی
خوشحالم بابت خوشحالیت!
مرسی بابت همه دعاهای قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد